20 June 2015

Rue de Trucs: simplitate si feminitate


Saptamana aceasta a insemnat un nou inceput pentru mine. Dupa cum stiti am incheiat programul de master pe care il urmam in cadrul ASE-ului si va pot spune ca sun pregatita sa ma implic asa cum imi doream in activitatile mele preferate: blogging si de asemenea sa acord o mai mare importanta si timp in proiectul lansat datorita pasiunii mele pentru pantofi ♥

Astfel ca am foarte multe lucruri frumoase as spune pregatite pentru voi si sper sa va placa.
Daca in postarea anterioara am vorbit despre minunatul eveniment organizat de fetele de la Bucharest Style, acum o sa va prezint cateva poze si info despre cel mai recent eveniment la care am luat parte, organizat de Rue des Trucs.

Dupa cum ati observat si in postarile de pe Facebook si Instagram, am avut ocazia sa port o greatie semnata Alina Buzila, minunata persoana din spatele Rue des Trucs. M-am simtit minunat si dupa cum afirma si ea creatiile sunt inspirate de simplitate si minimalism iar eu as continua si prin feminitate. In linii mari, un brand in care ma regasesc pe deplin.

Va las in continuare in compania pozelor realizate la eveniment, sper sa va placa si sa va inspire ♥

Despre Rue des Trucs:
Ruedes Trucs, un brand românesc pasionat de simplitate şi minimalism, dă startul verii prin lansarea celei mai noi colecții resort, RIVIERA. Prezentată ȋn premieră ȋntr-o atmosferă chic, ȋn grădina British Gallery din Bucureşti, colecția evidențiază relaxarea unei ținute de vacanță tradusă cu uşurință ȋn mediul urban, ȋn care formele organice şi fluide sunt susținute de rigoarea detaliilor.

RIVIERA surprinde o siluetă lejeră, lipsită de prețiozitate inutilă, discretă şi sensibilă, construită din țesături de bumbac şi mătase, cu accente de printuri florale, atenuate prin suprapuneri transparente. Jacheta de vară, cămaşa albă, tunica şi caftanul sunt reinterpretate ȋntr-o colecție nonşalantă, o invitație la o stare de vacanță ȋn orice moment al zilei.

Kisses, Manuella ♥

 Tinuta mea este compusa din:
Top & Pantaloni scurti: Rue des Trucs
Geanta: Yvy bags
Pantofi: Il Passo











1 comment:

  1. You look gorgeous in that outfit and heels! :)

    And I loved all the other outfits worn by your friends as well! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    ReplyDelete

Thank you for stopping by and for your comments! I`ll promise to visit you as soon as I can :)